Monday, February 23, 2009

Ya Allah!! Jadi kartoon aku lepas ni...

Jeng.. jeng.. jeng.. Korang nak tau tak, hari ni aku selak-selak la planner aku yang dah beberapa hari aku tak bukak. Then, atas rasa tanggung jawab yang baru menjelma, aku pun dengan senang hati update la planner tu. Yelah, mana tak nya, lecturer aku dlm dua tiga minggu nih asyik cancel class jek. So, sume planning asal dah kena shift ke minggu-minggu yang seterusnya. Anjak punya anjak.. Skali nak kau... Sume selonggok pada minggu yang berdekatan.. Terbeliak gak biji mata ni bila tengok balik 'to-do-list' n benda2 yang cantik terletak dalam planner aku.. Menggeletar la jap jantung aku nih... (hehe.. jantung pun leh menggeletar...)

Tak caya? Korang tengok nih...

26/2 - Submit assignment accounting : Case 7-1 fasal amortization (dah la panjang giller case tu.. tak termasuk jawab lg nih.. hehe.. biul la aku jap..)

03/03 - Mid-term untuk subjek Managerial Economics. Dahla start dari bab 1 sampai 9 kecuali bab 5 tapi masyaallah.. rumus dengan graf dia byk giller.. Konsep jangan cakap la.. waa.. bab 8 n 9 aku tak bape faham.. (biul.. biul..)

then,

05/03 - aku kena submit satu lagi assignment untuk subjek accounting - Case 9-2 fasal Bond dan segala bagai.. huhu.. (kalau aku tak bertukar menjadi James Bond sajalah nanti.. wahaha..)

11/03 - tarikh ni lagi keramat. Aku kena present project untuk Term-paper subjek Operations Strategy... huhu... Yang malangnya, untuk term-paper nih aku baru start introduction jek.. (adoi.. aku ni mmg la sedang mengaplikasikan 'Parkinson Law')

esoknya plak

12/03 - aku ada Mid-Term Accounting.. (waaa.. bulan ni mmg byk tol la penderaan daripada Dr. Sofri nih.. huhu.. tido dengan calculator la aku jawabnya nanti...)

15/03 - (hari ni hari Ahad tau..) skali ada kelas ganti untuk Managerial Economics la plak.. Huhu.. kurang dah masa poya2 aku seketika..

18/03 - submit term-paper untuk subject Operations Strategy yang kena present hari tu.. :(

19/03 - submit term-paper untuk subject Accounting (again? Accounting mmg la suka mendera.. )

20/03 - tiba masanya untuk Prof. Zainal lak mendera aku.. wahuwahuwa.. kena present HRM in practice... Oleh sebab aku menghadapi masalah untuk mendapatkan maklumat, so aku ambil keputusan untuk gunakan data asgmt waktu degree dulu.. Kira ni re-use resouce yg ada.. (Aku tak ada pilihan.. T_T )

lepas daripada tarih ni aku akan berbahagia untuk dua minggu.. Ye ke? Yelah sebab aku tengok dalam planner ni kosong jek.. Tengkorak mu.. kosong tu bkn sebab apa.. time tu dh study week la ngok.. waaaa.. study week la plak..

So, korang mesti dapat bayangkan macam mana aku jadi kartoon ek nanti? erm.. kartoon ke? hmm.. xtau la.. tgk jelah nnt jadi pe..

kalau gini la punya susah... confirm aku peluk bawak tido aku nyer sijil master nanti.. wahaha.. kebiulan sudah bermula.. :D

No comments:

Post a Comment