Sunday, February 15, 2009

Tired but yet it is very effective session

Pheww!! Penat nyer rasa... First time dalam sejarah aku berada di USM ni, aku wat group discussion dalam gaya tak hengat donia... Actually, discussion hari ni adalah discussion tak terancang. Kak Yati kol aku kol 11.15 pg td n ajak aku join diorang nyer group discussion. So, dengan senang hati aku pun gi..

Bincang punya bincang... Fasal crashing la.. fasal quality control la.. Upper limit, lower limit.. P chart, X bar bar chart.. itu chart ini chart.. sampai otak aku pun nyaris2 nak cacat.. wahaha.. skali tengok-tengok jam pukul 6.30 petang.. OMG.. tak pernah dalam sejarah aku wat discussion sampai gitu sekali.. khusyuk giller..

Tapi mmg sgt berbaloi.. atleast dah kurang beban aku nak study sendiri.. malam ni leh sambung sket-sket jek lagi.. pastu nak print jawapan daripada CD.. pastu study lg sket.. hehe.. klu mcm ni.. confident la sket aku nak jwb mid-term hr Rabu nih.. hurm.. korang doakan Lea ek?

Oklah.. cukuplah bebelan wat masa ni.. mlm nnt klu rasa nak bebel lagi.. lea tulis lg... nak rehatkan otak jap.. takut sewel.. wahaha.. oklah.. daaaaaaaa..

Erm.. apa pun.. thanx to Amir, Kak Oya, Kak Yati, Kak Yani n Cikgu Prema for d very effective discussion session.. :D

Hari nie aku budak rajin.. jeng.. jeng.. jeng..

2 comments: