Friday, February 6, 2009

Tak boleh lupa

Hola kawan-kawan.. Hari ni tiba-tiba jek aku rasa mcm dalam mood untuk berkongsi lirik lagu kegemaran aku waktu aku form 5 dulu.. Tajuk lagu tersebut adalah Tak boleh lupa hasil nyanyian Dato' Siti Nurhaliza..

Jom kita hayati liriknya bersama..

Tak boleh lupa

Sewaktu mula bertemu dulu
Kuanggap kau hanya kawan
Tetapi bila sudah mesra
Berputiknya rasa sayang

Pabila kita tidak bertemu
Terasa rindu di kalbu
Akhirnya kita menyedari
Yang kita sudah jatuh cinta

Di awal percintaan
Sungguh indah
Kau bersumpah depanku
Bahawa kau kan tetap setia dengan ku

Kini mengapa kau lukai hatiku
Dimanakah sayang oh janjimu
Ku berdoa semoga hatimu masih sayang
Dan tak lagi mengguris hatiku

Demi kerana aku cinta padu
Relanya hatiku memaafkan
Sudah adat bercinta ada pahit dan manis
Tetapi jangan sampai berpisah

Selagi dihati masih cinta dan rindu
Selama itulah ku setia
Tak gunanya berpisah
Jika sudah suratan diantara kita tidakkan lupa...

huhu.. inilah lirik lagu yang sering menjadi siulan aku suatu masa dahulu.. hehe.. Lepas ni aku bagi lirik lain plak ek.. :D

No comments:

Post a Comment