Tuesday, January 6, 2009

Semuanya tak menjadi

Hai, ni first n3 aku untuk blog ni.. hmm.. entah la kan.. aku pun xtau apa masalah aku lately. Kebanyakkan n3 yg aku wat mcm xbape nak menjadi je.. [dh mcm tapai tak jadi.. mantah je..].. nape ek? Ain ckp aku kena stop menulis wat seketika.. aku pun stuju dengan pendapat tu.. mood aku mcm ada xde je untuk menulis.. but tgn aku ni hah.. gatal nak mampus.. gian sgt nak menulis panjang2.. pastu rasa mcm ralat je bila aku tak smbung menulis..

erm.. tp aku rasa aku mmg kena ikut nasihat ain la.. mana tak nya.. bila aku menulis.. mesti la malamkan? After class.. so mesti aku tidur lambat pastu.. maybe kol 2 atau 3 pg.. n then.. esoknya mesti aku ngantok n layan tidur smpi tengah hari.. [opss.. buruknya perangai anak dara ni.. hihi...] so wkt yang sepatutnya aku gunakan utk review last class nyer notes dh aku gunakan untuk khado tido.. huhu.. xpatut.. mmg xpatut.. [azam untuk sem ni adalah untuk reach 3 pointer.. hehe.. last sem aku dpt 2.84 je.. adoi.. dh dekat sgt tu..]

hmm.. apa mau buat? semua benda pun tak menjadi.. huhu.. :(

7 comments:

  1. bingai..
    bega..
    den kato..
    jgn tulis...
    tgok pointer dpt bape...
    sikit je lg dpt 3 pointer tau...

    make sure dis sem dapan dean list..
    amcam???

    ReplyDelete
  2. hu..hu..hu, betul tu loli saya sokong!!! bukan pe lea mesin pun nak kena servise klu tlalu digunakan lama, mau meletop.. x bermakna lea lea terus berhenti menulis x.. tpi rehatkan skit minda lea.. untuk mcari iea yg lgi bernas.

    lea bole menulis dgn coretan2 yg ringan sekadar luahan rasa cm sajak ke...

    kita sndiri pun x suka dipaksa atau dikerah untuk malakukan kerja 24 jam kan? ni kan lagi nak kerah otak tuk dptkan smthing yg menarik.. relaxkan minda anda, x rugi pun lea, biar lambat dlm mhasilkan karya tapi hasilnya hanya lea dan pembaca saja yg tahu..

    ReplyDelete
  3. lea jgn terasa tau dgn kata2 sy diatas, pentingkan quality not quantity...

    yang penting kita puas dgn apa yg kita hasilkan..

    - nin-

    ReplyDelete
  4. lea xpernah terasa pun dengan nin.. malah sangat2 menghargai buah fikiran yang diberikan.. siapa lagi yang boleh menegur kita kalau bukan kawan2nya sendiri.. lea sgt2 menghargainya.. thanx nin..

    ReplyDelete
  5. hi lea...btl gk kata kwn lea 2..may b kna break kjap.tmpu kt stdy..tp jgn lma2 sgt break.rndu sgt kt pnulisan lea.air mata hati 2 pnuh ngn prsaan..lwak..sdih..marah..smua balance.ayat dia pun xbrat..crpen smua sy bca.kdg2 jd mcm org gila glak sorg2.hehe...gud luck 4 ur future n 4 ur study =)

    ReplyDelete
  6. thanx mylia.. sokongan yg diberikan sangatlah bermakna buat diri lea.. :)

    ReplyDelete