Tuesday, January 13, 2009

Homesick?!

Erm.. bila bercerita fasal tengok video aktiviti kita ramai-ramai buat aku teringat satu kisah. Kisah yang dah lama aku simpan sorang-sorang. Hehe.. aku pasti lepas ni mesti kena gelak punyalah.. (sbb aku tau bapak rajin follow blog aku ni.. huhu)





Kisahnya waktu aku mula-mula daftar kat UTM. Dulu, aku rasa jarak antara Johor-Ipoh tu sangatlah jauh dan aku membayangkan yang aku hanya boleh balik ke rumah satu sem sekali (yelah kan.. time tu mana aku tau yg aku akan balik sebulan sekali.. hehe..) Aku ingat lagi, bapak pos kat aku cd yang ada gambar baby setelah dibotakkan.. hehe.. dh macam rupa tok sami je aku tengok sbb diorang siap pakai selimut oreng belang-belang tu wat mcm sari.. hmm.. pastu dlm cd yang sama.. bapak letakkan clip video kita gi berkelah kat cameron highland.. video clip besday baby.. argh.. bila aku tengok je video clip tu.. (erm.. time tu kita guna cam cam je.. so masih cokia lg la..) tak fasal2 je mata aku basah.. uik.. sumpah aku tak nangis..tp mata aku basah.. wahaha.. (hakikatnya memang aku nangis.. huhu) nasib baikla rummet aku waktu tu Pah xde kat bilik.. so boleh la aku nangis dengan sesuka hatinya..

hmm.. so lepas ni aku rasa tu semua turn bapak n mama la plak kot. Diorang dok dua2 orang dalam bilik n bukak cd kita yang banyak2 tu.. pastu nangis dua2 orang.. hehe.. sabo jelah.. apa pun.. betul ckp mama.. susah la lepas ni kita nak gi jenjalan sama2.. huhu.. sedih.. sedih..

No comments:

Post a Comment