Friday, January 9, 2009

Nak dapat baby??!!

Wah!! Terujanya rasa hati bila dapat mesej dari Huda tadi.

'Wani, aku dh pregnan! Dh dua minggu..'

Macam nak menjerit je aku rasa. Wah seronoknya Huda dh nak dapat baby... Sungguh tak aku sangka, rummet yang sesama belajar n main pun sesama waktu kat matrix dulu sekarang ni dh bergelar bakal ibu...

Ibu.. ibu.. engkaulah ratu hatiku..

Hurm.. baru beberapa bulan yang lepas Huda menjadi ratu sanubari bagi suaminya yang tercinta, now dia bakal menjadi ratu di hati anak-anaknya.. Tahniah.. Tahniah.. Tahniah..

Alamak, tiba-tiba aku lak yang rasa jeles.. huhu.. Huda dah nak dapat baby.. tak aci.. aku kawen pun tak lagi.. wahaha.. tu saja nak wat drama gatal sebabak.. hehe.. walauapapun, aku doakan agar Huda sentiasa sihat dan bakal melahirkan anaknya nanti tanpa sebarang masalah..

Huda, walau apa pun alasannya, yang pasti aku takkan benarkan anak kau panggil aku mak cik.. I'll make sure yg dia akan panggil aku KAKAK..!! hehe.. bukan beza mana pun umur kita org.. ok ape.. kan? kan? kan? hehe..

p/s: macam kena je kan, aku baru je wat citer orang pregnant [Smbgn Suite 6019 : Abang!!] and suddenly aku dpt berita ni.. muahahaha.. semoga berbahagia Huda hendaknya.. mmuahh!! sayang Huda..

4 comments:

  1. wah comelnya baby... nak satu bole?.. lea, saya pun cm2 anak2 kwn sy panggil sy kakak.. x nak tua. ha..ha..ha..

    lea, sy pun tgh tunggu kelahiran baby tapi adik sayanya baby la..

    lea nak tau dia dgr nama lea qistina, dia minat klu dapat baby girl nak namakan ngan nama lea qistina..

    x pe kan.. hu..hu..hu.. tambah lagi sorang peminat

    -nin-

    ReplyDelete
  2. hehe.. no prob... lea xkisah pun.. sbb kita org mmg sebaya [lea dgn baby tu la] wahaha..

    ReplyDelete
  3. ahakz....
    perasan sguh lea ni..
    wekkk....

    poyo teramat..
    lain ar loli ni...

    mmg dah sedia ada awet muda..
    hahahahaha

    ReplyDelete