Wednesday, January 28, 2009

Penat... Berbaloi atau sia-sia?

Pheww!! Penatnyer rasa.. Aku baru je selesaikan sebahagian daripada part aku untuk assignment HRM.. Erm.. act esok pg kol 9.30 aku ada discussion kat MBA Lounge dengan Kak Liz. Itu yang wat aku bertungukus lumus untuk slesaikan part aku nih!! huhu..

Benarlah kata orang, bekerja di bawah tekanan itu adalah lebih efektif berbanding kerja dalam keadaan lengang (wahaha.. ni ayat cover diri sebab wat keje last minute ke? hurm..) tapi itulah hakikatnya.. dah bape hari aku dok kat USM ni sorang-sorang tapi aku xleh nak buat walau sepatah ayat.. tp malam ni tiba-tiba jek.. idea dtg mencurah-curah dan hasilnya.. wahaha.. HRM siap!! Yuhuuuuuuuuuuuu...

Tp yang hampehnya adalah subjek Mangerial Economics.. adoi la.. xde clue langusng aku nak jawab soalan tu.. padahal aku rasa wkt dlm kelas kau faham je apa yg diajar.. aku rasa ni mesti bahana tak wat nota nih.. huhu.. nyesal lak rasa.. lepas ni confirm aku mintak talian hayat drpd kak liz.. :(

Accounting? Hurm.. tu pun lom jalan.. just baru cari bahan.. Case dengan problem untuk next class pun aku lom wat lagi.. huhu.. tak efektif tol la aku nih.. bateri kurang charge kot.. sbb tu jadik gini.. hurm..

Project paper untuk subjek Operations strategy? hehe.. ni pun sama... hampeh semacam.. dari tengah hari tadi aku mengadap project outline.. pastu dari tgh hari td jugaklah buku aku sebeban aku letak dpn monitor aku ni.. tenung punya tenung.. aku xtau nak tulis apa da.. adoi.. akhir kata dan wassalam.. aku pun lena dengan nyenyaknya.. wahaha.. (it always happen nowadays)

So, setelah meneliti fakta-fakta kes pada hari ini.. Agak-agaknya apa jawapan pada soalan tadi.. Penat... Berbaloi atau sia-sia? Sila bincangkan tidak melebihi 80 patah perkataan.. (huhu.. rindu lak dengan syarat tu kan? Ingat lagi.. dulu wkt sek men rend.. karangan xleh lebih 80 patah perkataan.. time tu 80 patah perkataan tu dh kira melampau panjangnya.. hehe.. sekarang?!! lu pk la sendiri.. wahaha..)

Adoi.. adoi.. adoi.. aku dh mula mengarut nmpknya.. hurm.. ni mesti sbb kopi sejuk yg aku minum td.. (erm.. cane nak end n3 kali ni ek? xreti lak nk tulis..)

Oklah daa.. (ok kot gini ek?) huhu..

1 comment:

  1. arghhh..
    memang kaki membute anda ni..
    huhuhuhuhu,,,,

    kopi n biskut lemak??
    ahhh..
    satu jalan kerja yg menarik dan enak..

    ReplyDelete