Wednesday, April 15, 2009

Yeehaaa!! Aku gumbira.. Lega... :)

Holla semua..

akhirnya, berlalu sudah azab bagi subjek Operations Strategy..

wat masa ni aku rasa macam nak jerit Yeeehaaaaa!!! Yuuuuhuuuuuuuuuuuuu!!! Wahahahahaaaaa... itulah yang aku rasa..

gumbira aku ini bukan disebabkan oleh boleh jawab atau tak exam tadi.. tapi aku gumbira kerana selesai sudah satu azab exam bg sem dua ini.. keh.. keh. keh.. gumbira.. gumbira...

leh jwb atau tak.. itu bukan urusan aku.. itu urusan mr soh utk semak betul ke x jawapan aku.. hehe.. psst.. dlm kertas exam tadi ada aku selitkan hikayat hang tuah dan hikayat seribu satu malam.. hehe.. moga mr soh terhibur membacanya.. keh.. keh.. keh...

aik.. dh hbs exam pun biul ka? adoi.. huhu.. wahahaha..
hurm.. sah biul.. :p

3 comments:

  1. hahaha..tol x ain kate yg lea ni biul..
    muahahaha..
    mengaku sudah..
    adess..
    trimas..trimas...

    ReplyDelete
  2. sahih la...
    hehehe...
    mereng sudah ;p

    ReplyDelete