Monday, April 6, 2009

Study Week telah pun bermula

Huhuhu.. salam buat semua,

rasanya sudah lama aku tidak mencoretkan sesuatu di dada blog ini. bukan aku tidak ingat or tidak ingin untuk menulis sesuatu tetapi masa yang tidak mengizinkan. Lambakan tugas yang baru sahaja berakhir kini berganti dengan minggu persediaan untuk peperiksaan. aku ada seminggu untuk membuat persediaan dan seterusnya dua minggu 'bertarung' di medan peperiksaan. Huhu... bila difikir-fikirkan kembali, entah dah bape banyak ujian dan peperiksaan aku duduki sehingga kini. Adoi la... bila la sume ni nak berakhir. Aku nak gak rasa something yang boleh mendatangkan wang milikku sendiri. hehehe.. bak kata bapak, aku ni asyik pegang title penganggur terhormat jek ni. Nasib bek aku ada alasan yang kukuh, "masih study la..." hehe.. klu tak gerenti dengan segala hormatnya bapak tampal kat dahi aku perkataan "PENGANGGUR" keh.. keh.. keh... sabo jelah...

erm... ok back to our topic today. Study week!!

hurm... berikut merupakan tarikh exam aku:

15/04 - Operations Strategy [2000 ~ 2300]

17/04 - Human Resource Management [2000 ~ 2300]

pastu diorang bg la cuti hujung minggu jap.. (konon-konon baik la tu.. huhu)

21/04 - Manegerial Economics [2000 ~ 23000]

23/04 - Finance and Accounting for Management [2000 ~ 2300]

wahaha.. lepas tu aku merdeka... merdeka... merdeka...

act, ada dilemma baru lepas tu tapi aku xmo citer lagi kat sini. Nanti dh hbs exam lea citer ek. Oklah.. daaa.. please doakan Lea dapat buat yang terbaik untuk exam ni ye... Thanx sume...

ah... kembali ke musim bengong peperiksaan. huhu... :( apa pun, i'm the one who asked for it! kuang... kuang... kuang...

No comments:

Post a Comment