Sunday, April 12, 2009

Combo Tag from Ain (^_^)v

Hola..huhu... aku nak mintak mahap sangat-sangat dengan Ain coz lambat jawab Tag dari dia... Oleh itu aku jawab Tag dari ain secara kombo... wahaha.. skali dua aku jawab.. apa pun thanx ye ain.. but mahap for late answer... :D

ni tag yg pertama:

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama tersebut?


nama blog kesayangan aku ini adalah Gemersik Hati Berbisik. Aku pilih nama ni sebab ada orang komplen nama blog aku mesti ada perkataan 'coretan'. Hehe.. yelah.. buah hati aku yang pertama namanya 'Kalam Coretan' dan adik dia plak namanya 'Coretan Pena Hati'. So, bagi menggantikan perkataan 'coret' dan masih ingin menggambarkan tujuan blog ini dibangunkan maka aku letakkan la nama yang penuh makna tu... Gemersik Hati Berbisik


Apakah nama link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

link blog kesayangan aku ini adalah : http://gemersikhatiberbisik.blogspot.com
idea untuk menamakannya seperti ini? dah nama blog Gemersik Hati Berbisik, mestila link pun aku letak sama. Senang aku nak ingat and senang gak kalau ada orang nak cari blog aku ni.. Hehe.. kalau ada orang nak cari la... huhuhu...

Apakah "method" penulisan dalam blog anda?


Method penulisan? Hm.. Hentam keromo. Oleh kerana blog ini digunakan sebagai tempat untuk aku melempiaskan segala rasa hati maka tiada format tertentu yang digunakan. Apa sahaja yang terlintas di sudut hati, itulah yang akan aku tulis. Tapi kalau nak cakap format rojak pun ok gak... Sodap pun sodap.. keh.. keh.. keh...

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?


Hapuskan blog? Erm.. hapuskan blog ini tak pernah tapi kalau rasa nak hapuskan Kalam Coretan tu pernah la.. Hehe.. ada masanya aku rasa macam "eh, bosan gila aku tengok blog ni. Delete pun bagus. nyampah!!!" wahaha... itulah yang kadang-kadang aku rasakan... but untuk blog gemersik hati berbisik ni, lom pernah nak rasa mcm tu... mungkin ni jek tempat aku nak meluahkan rasa hati yang terbuku.. :D

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik

blog yang tag anda ini?


Pemilik blog tu? Hurm.. nama nya Ain.. Blog dia? Awal-awal dulu sempoi jek dia nyer blog. Almaklumlah, aku la cikgu dia dulu.. wahaha.. tp now... huhu.. anak murid dh lawan cikgu.. blog dia mantap gila.. comel dan cute.. but baca betul2 ek.. blog dia.. bukan tuan blog nya.. wahaha.. jgn mare...

Senaraikan 5 orang yang anda akan TAG:

Adeh.. ni yang prob nih.. mana ada ramai org yang aku leh tagged..

erm.. yang jadi mangsa..

1) nadia fitri


bakinya.. sesapa jelah ek.. yang rasa nak jawab.. nk tagged adra and ain xleh.. diorang pun dh kena jwb.. hehe...



Ok.. next.. aku jawab yang second tagged...

(Upload picture yang anda gemari dan jawab soklan dibawah)



Kenapa anda suke gambar ini?

Sebab ini adalah gambar family kesayangan aku. Hurm.. moga kebahagiaan ini akan terus kekal hingga ke akhir hayat... Amin...

Bila kali terakhir mkn pizza?

Hari Jumaat minggu lepas. Rummet aku, Kak Amy belanja. Bukan kita orang x mo join boikot tapi time tu hujan lebat and kita orang xleh kuar. Kalau Pelita and Khaleel ada wat delivery.. sungguh kita orang x order Pizza Delivery.. hehehe..

Lagu terakhir yg anda dengar?

Lagu tajuk Akhirnya.. Oleh Haziq.. Ah.. now aku tgh gila dengar lagu Haziq.. huhuhu...

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?

Layan lagu Haziq dan tolong adra semak cerpen... hehe.. jap lagi study pulaks.. aduh.. malas... malas..

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

Lea dan Wani yang Comel.. wahaha.. walaupun orang len banyak yang xmo terima hakikat tu but aku sentiasa terima hakikat nan satu itu.. Wani yang comel.. wahahaha.. :D

Tag lagi 5 org

*soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!


Adeh.. kan aku dah cakap.. susah.. ah.. aku tak peduli.. ulang pun ulang la..

1) Ain
2) Adra
3) Nadia Fitri Busuk..

ah.. aku dapat pk tiga org jek..

Siapa no 1 pada anda?

Antara kawan terawal aku di dunia blog. Kawan yang sangat mencintai Padayappa dan suka perasan comel... wahhaa.. dia jugak slalu xmo ngaku aku comel.. wahaha.... apa pun.. aku syg ain.. :D

Org no 3 ada hubungan dgn sape?

Kontroversi-kontroversi.. aku pun tak tau.. ah.. yang korang sibuk nak tau dia ada hubungan dengan sape tu nape? oh.. key poh chi ek.. his.. joyah!!

Kata sesuatu berkenaan no 5:

Ah.. nak kata apa kalau orang nya pun tak ada.. his.. next...

Bagaimana dgn org no 4?

Hanya boleh dijawab kalau orangnya ada.. lalala.. :D

Siapa org no 2?

Adra? Hurm.. dia ni orang pertama blind date aku.. hehe.. rekod dalam sejarah.. n now kita orang kawan dalam usahasama cerita dsb.. hehe...

akhirnya.. selesai sudah tanggungjawab aku buat Ain yang tersayang.. hehe... thanx ya ain.. :D moga terhibur dengan jawapan yang khas buat kamu... huhu..

3 comments:

  1. x aci..x aci..
    jwpn wani byk x aci..
    asik dia je comel..
    x aci jugak..
    x aci jugak..
    wani jahat..
    wani jahat..
    x kire..x kire..
    yg paling comel adlh ain..
    ahhh....


    ape2 pon...ain pon syg wani...
    ^_^

    ReplyDelete
  2. ada award lg tok wani...sila amik...
    wajib..
    sbb pas mlm ni wani ada masa tok berpoye2 yg banyak...
    muahahahaha....
    good luck wani...

    ReplyDelete