Tuesday, January 27, 2009

Feeling better.. Good sign of recovery?

You know what..? Erm.. aku rasa now i'm getting better.. mungkin dh slowly recover dari 'virus-virus' hampeh yang asyik mengganggu hidup aku.. Buktinya.. Malam tadi aku berjaya menghasilkan satu cerpen baru.. Sambungan Suite 6019: Alahai.. Pengsan aku..!!

Yay!! Walaupun aku rasa citer tu mcm xseberapa but kengkawan sume cakap yang citer tu mcm ok jek.. Hoho.. Good sign nih..

Lepas tu plak tadi, aku dh memulakan semula kolaborasi antara Lea & Adra untuk citer sengal bersama : 4 plus One jadi KITA.. Hurm.. hopefully condition aku akan bertambah baik selepas ini..

Ok.. Tamat citer LeaNulis.. wahaha.. perkataan baru yang merujuk pada Lea + Menulis.. hm.. no citer bab assignment lak..

aku masih lagi tengah struggle untuk menyiapkan tutorial managerial economics bab 3 yang ternyata masih gagal untuk melakukannya..

update untuk assignment Finance and Accounting lak.. jurnal n artikel untuk CSR aku dpt byk but untuk Financial Statement la plak hampeh..!! Payah tol nk dpt..

For project Operations Strategy lak.. huhu.. lom start writing.. hopefully aku akan start petang or mlm ni.. [ni la masalahnya klu dok kat asrama sorang2 n xde kawan.. membuta je keje aku.. nyenyak plak tu.. isk3x..]

Last but not least.. HRM.. hhehe.. yg ni ada progress yg positif sket.. asgmt Resume aku dh send pd Dr Zainal.. tinggal untuk term-paper jek aku lom start lg.. tu pun byk gak nak kena menulis ni.. hehe.. harap2 mood aku ok.. so aku leh menulis semuanya dengan senang hati.. huhu.. doa-doakanlah ek..

Oklah.. cukuplah melalut aku pada petang ini.. Sehingga ketemu lagi di lain masa.. Daaa..

1 comment:

  1. ahh..banyak nya keje..
    hahaha..
    gelak..gelak..gelak kn dia..
    muahahaha...

    ReplyDelete