Sunday, March 1, 2009

Aku anak emas? Yeah!! Sudah tentu...

Huhu.. seperti yang aku duga akhirnya hari ini Nasi Daging dan Keropok Losong dari T'ganu tiba jua di USM ini... Hehe.. Tepat jam 8.01 pg tadi, aku dikejutkan oleh satu deringan telefon yang mengundang senyum.. hehe.. bapak kol.. dia tanya Bihun Sup Kaki Ayam.. n aku lak dengan selambanya ckp jangan lupa gitau ble dh smpai jambatan.. wahaha.. mmg soalan dengan jawapan tak match tp sebagai anak sulung yg dh 22 tahun hidup dengan mama n bapak, aku faham setiap maksud tersirat pertanyaan dia tu.. wahah..

Ternyata apabila dua jam kemudian, dlm kol 10.02 pg mama plak kol aku n ckp diorang dh ada kat atas jambatan.. wahaha.. akhirnya tektik aku berjaya... nasi daging terjamah sudah.. begitu juga kopok lekor.. huhu... so harapnya aku dpt jwb exam dengan jayanya.. amin.. insyaallah...

To mama n bpk..

thanx a lot... :D insyaallah akak akn try my best in midterm nnt.. final pn sama.. (tp klu dpt tgk telinga ayam kot lg ber'segamat' kot.. wahhaah..)

To nana, mimi, nat, iya n ina..

jgn jeles.. hehe.. ternyata aku plg special antara sume sbb aku kan kakak.. wahaha.. :D

Oklah.. sebelum aku akhiri bebelan aku hari.. aku nak kongsi bersama nasi daging yg menjadi pembakar roti... eh silap.. pembakar 'segamat' utk aku jawab midterm dengan bersungguh-sungguh.. wahaha.. (jd Dzikri jap..)

The Best Nasi Daging Ever...

Nasi daging bersama air asam (sedap hingga menjilat siku.. hehe..)

Nak rasa? hmm.. meh la sini.. :D

3 comments:

  1. hehhee...wah!
    anak emas takpe..
    mcm sedap je nasi daging tu..adra x pnh rs lagi.

    ReplyDelete
  2. he..he..he.. akhirnya keajaiban tiba n mjadi 1 kezutan..

    puas lea?

    suka la tu...

    ReplyDelete
  3. Bukan stakat puas nin... siap kenyang lagi... hehe.. terharu pun ada.. :D

    yang penting hajat ku terlaksana.. keh.. keh.. keh.. dan yang pasti tektik juga menjadi..

    ReplyDelete