Monday, February 2, 2009

Hatiku not feeling well

Entah nape hari ni aku rasa tak sedap hati sangat.. smpi buat aku rasa mcm nak nangis pun ada.. nak mengamuk pun ada.. entah la aku pun xtau nak describe perasaan aku ni mcm mana.. adoi la.. ble nak berubah ni.. umur tinggal bape hari lagi dh nak meningkat satu lagi angka baru.. tp perangai still mcm ni..

kawan aku ckp, aku ni suka sgt ikut perasaan.. hmm.. aku pun rasa mcm tu.. tp nk wat mcm mana.. bkn aku saja2 nak ikut.. tp dh nak terikut setiap kali aku ada rasa s'thing.. so nk wat mcm mana..

hmm.. citer fasal ni aku teringat ada satu novel ni.. publisher dia creative klu xslh.. hurm.. tajuk buku ni.. Bila sena berguguran kalau tak salah.. hehe.. ada satu quote yang hero citer ni slalu ckpkan pada heroinnya.. "Letakkan akal sebelum hati" huhu.. kata-kata ni.. it's easier said than done!!

dulu pernah gak aku letakkan kata-kata ni kat frontpage note book aku.. tp hasilnya? erm.. maybe masih boleh dipertikaikan lagi kot.. huhu..

hurm.. k lah.. next n3 aku akan try share apa azam baru aku sempena umur baru k.. skrang ni aku just rasa xde mood, sedih n entah ape lg ntah..

ok lah.. daaaaaa..

2 comments:

  1. huh
    budak ni memang...

    terlalu melayan emosi..

    (^_~)

    ReplyDelete
  2. ya,,,
    x abis2 ikut emosi dia tu..
    matang lea..matang....
    cabaran baru be4 dis friday...

    sampai bila nak jd cengeng ni???
    kuat kan la hati anda....

    loli sentiasa ada di depan lea..
    xmo belakang..
    nati kene kentut..
    lalalala~~~~~~~~~

    ReplyDelete